پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251254
از دست دادن آراء مردم دليل مخالفت برخي نمايندگان با طرح شفافيت/ به‌زودي طرح شفافيت در دستور کار مجلس قرار مي‌گيرد
تاریخ انتشار : 1400/11/28 08:01:21
نمایش : 960
حجت‌الاسلام پژمانفر گفت: يکي از دليل مخالفت برخي نمايندگان با طرح شفافيت، موضوع از دست دادن آراء مردم در حوزه‌هاي انتخابيه است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نائب رئيس کميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: اکثريت نمايندگان در مجلس مخالف طرح شفافيت آراء نيستند و انشاالله به زودي اين طرح در دستورکار مجلس قرار مي گيرد و مصوب نيز مي شود اما هنوز هيئت رئيسه در دستورکار مجلس قرار نداده است و ما نيز منتظريم تا هيئت رئيسه هرچه سريعتر اين طرح را در دستور کار مجلس قرار دهد تا اين طرح به تصويب برسد.

نماينده مردم مشهد و کلات در مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به اين سوال که آيا مخالفت برخي نمايندگان با طرح شفافيت به دليل از دست دادن آراء در حوزه هاي انتخابيه است يا خير گفت: نمي خواهم نيت خواني کنم اما شايد يکي از دليل مخالفت برخي نمايندگان با اين طرح همين موضوع از دست دادن آراء در حوزه هاي انتخابيه باشد.

حجت الاسلام پژمانفر خاطرنشان شد: به طور کلي اگر معايب و محاسن طرح شفافيت مجلس در کنار هم قرار گيرند، محاسن اين طرح از معايب آن بسيار بيشتر است از طرف ديگر يکي از دلايل اهميت تصويب اين طرح جلوگيري از فساد است و نمايندگان مي توانند به صورت دقيق و شفاف آراء خود را در اختيار موکلين خود که همان مردم هستند قرار دهند.

وي در واکنش به مطرح شدن برخي شايعات در خصوص مخالفت رئيس مجلس شوراي اسلامي با طرح شفافيت آراء نمايندگان، تصريح کرد: نظرات آقاي قاليباف را در خصوص اين طرح نمي‌دانم و قطعا بايد نظرات رئيس مجلس شوراي اسلامي در خصوص طرح شفافيت از خود ايشان پرسيده شود.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html